zaterdag 24 november 2012

Lootjes trekken

28 Oktober 2010 | 11:35:44
Dit jaar waren er niet veel lootjes om te trekken en daarom hebben we in overleg met Sint Nicolaas en de lootjes-trek-Piet besloten dat ze hun drukke werkzaamheden niet zouden onderbreken om speciaal naar Kantoor te komen, maar dat de Kantoorbreisels dit jaar zelf de lootjes zouden trekken.
Ik heb de namen op papiertjes geschrevenen in een grote schaal gedaan.
Stoney, Scarlet, Pluis, Christy en Haasje lagen er gelijk met hun neuzen in :-)
 
Om de beurt trokken ze een lootje, ik schreef de namen in een nieuw schriftje en
Gelukzakje keek of alles wel eerlijk ging.
We wensen alle Sint Swappers heel veel plezier bij het maken van een kadootje en hopen jullie op 3 december in de Chatroom te zien.
 
Groetjes van Spinnie en de Kantoorbreisels

2 opmerkingen:

Jolande zei

Ach wat jammer dat er zo weinig belangstelling is, maar we zullen er toch iets moois van maken, ik ben zeer benieuwd wie ik getrokken heb!

Groetjes Jody.

door: jody
jody.punt.nl 2010-10-28 11:41:12

.
Jody...misschien zijn wij wel de enige twee en hebben dus elkaar hahahaha

Groetjes
Sjoukje

door: maisondupompier
maisondupompier.punt.nl 2010-10-28 11:43:24

Nee hoor er waren er toch wel meer dan jullie 2, maar ieder jaar doen er ongeveer 20 minder mee en dan zouden jullie volgend jaar wel elkaar kunnen hebben.

door: minifantasy
minifantasy.punt.nl 2010-10-28 11:48:44

oooooh, zijn er maar zo'n 20 mensen die meedoen dit jaar???
Stoute M-tje, dat ze het zo laat afweten dit jaar
Nou ja, ik ga proberen het een beetje goed te maken hoor....ik ga iets heel moois maken!!!
En ik ben heel blij met de naam die op mijn lootje stond....daar maak ik graag iets voor

door: E-beertje
ebeertje.punt.nl 2010-10-28 12:18:29

Wat jammer dat er zo weinig meedoen! Maar ik ben blij dat ik mij tóch aangemeld heb, want zo'n leuke traditie moeten we in ere houden! En met mijn swappartner kan ik alle (nou ja, een heleboel) kanten uit, leuk!!!
gr. Kootje

door: inemini
inemini.punt.nl 2010-10-28 12:45:49

Misschien komt de verminderde deelname door de adventsswap van het poppenhuisforum? ik kan me voorstellen dat dat bij veel mensen nog veel tijd in beslag neemt! Maar ik ben heel benieuwd naar deze swap, doe ook gezellig mee, maar klopt het dat ik nog geen loodje heb gehad? Groetjes Charissa

door: Charissa
www.poppenhuischarissa.punt.nl 2010-10-28 16:02:41

Charissa als het goed is zou je je lootje al moeten hebben, maar ik heb het nog een keer gestuurd.

Groetjes van Jolande

door: minifantasy
minifantasy.punt.nl 2010-10-28 16:24:40

Veel succes allemaal...ik zal er volgend jaar rekening meehouden ...lijkt me wel heel gezellig! maar nu eeven geen tijd .Geen 20 mensen minder volgend jaar maar 19.
Mag je als buitenstaander wel meeluisteren in de chatkamer?

Groetjes helma

door: helma58
helma58.punt.nl 2010-10-28 17:24:57

Jolande zei

Iedereen is welkom in de chatroom, ook al doe je niet mee.

Groetjes van J.

door: minifantasy
minifantasy.punt.nl 2010-10-28 18:11:08

Tuurlijk gaat dat altijd eerlijk,gelukzakje kan gerust zijn!

Enne Spinnie heeft de dag van haar leven!Ga je natuurlijk vragen
hoe zo?

Ach ..............die 5 kantoorbreiselkontjes he!

Groetjes van Nella

door: nalladris
nalladris.punt.nl 2010-10-28 19:06:30

Jippie, ik heb mijn lootje en ik ben zo enthousiast dat ik al begonnen ben!
Zo'n leuk verlanglijstje;-) Dat gaat helemaal goed komen!
groetjes van Marieke

door: kukelesaantje
kukelesaantje.punt.nl 2010-10-28 21:09:29

heb mijn swap partner ook binnen .
Kijken of ik iets leuks kan maken.



Riet

door: minidroomhuis
minidroomhuis.punt.nl 2010-10-28 21:12:06

Ik weet ook voor wie ik wat mag maken. Maar daar moet ik eens stevig over nadenken. Gelukkig ga ik zaterdag naar Arnhem....misschien kom ik daar nog op ideëen.

Groetjes
Sjoukje

door: maisondupompier
maisondupompier.punt.nl 2010-10-28 22:27:54

Inderdaad jammer dat er steeds minder mensen meedoen, maar ik vind het zo leuk dat ik weer meedoe , ik heb net wat inspiratie opgedaan op internet voor de verlangens van mijn swappartner. Gelukkig had ze meerdere wensen dus kan ik kiezen. Wat het aan de andere kant wel weer moeilijk maakt want ik ben slecht in kiezen . Allemaal veel knutselplezier! Gr. Elle Fie

door: ellefie
ellefie.punt.nl 2010-10-29 14:45:09

Jolande, ik begrijp er niks van heb het nog steeds niet ontvangen!!
Ik zal jou een mailtje sturen misschien kun je een reply sturen, dat het dan hopelijk wel lukt???? Groetjes en bedankt voor de moeite! Charissa

door: Charissa
www.poppenhuischarissa.punt.nl 2010-10-29 20:39:17

Doe maar.

Groetjes van Jolande

door: minifantasy
minifantasy.punt.nl 2010-10-29 20:43:40

.
Jaaaaaaaaa hebbes!! Hij zat in mijn spam (hoe kan dat nu toch??) dankjewel! Ik ga lekker aan de slag volgende week. Groetjes Charissa

door: Charissa
www.poppenhuischarissa.punt.nl 2010-10-29 20:43:46